Granero: Jemi përgjigjur mirë pas El Classicos

dardanmiftari | Monday, December 13, 2010 | 0 Komente

Esteban Granero beson se Real Madridi me tri fitoret radhazi pas El Classicos ka arritur të përgjigjet në mënyrën më të mirë, pas debaklit të pësuar në derbin më të madh në botë.
“Ekipi është përgjigjur mirë pas humbjes së rëndë nga Barcelona dhe gjëja më e rëndësishme është se vazhdojmë me formë të mirë. Ekipi dëshiron që të vazhdojë së fituari. Ne duhet të jetojmë duke e ditur se ne nuk mund të dështojmë dhe se ne varemi vetëm nga vetvetja”.
“Unë gjithnjë e shoh veten time si lojtar startues për shkak se kam besim në vete dhe në punën time. Jose Mourinho është më i miri dhe pajtohem me atë që bën”, u shpreh Granero.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...