Wenger: T’i tregojmë botës kush jemi

dardanmiftari | Monday, December 13, 2010 | 0 Komente

Menaxheri i Arsenalit, Arsene Wenger, ka dhënë një deklaratë epike para derbit ndaj Manchester Unitedit, duke kërkuar nga lojtarët e tij që ta mposhtin rivalin për titull të Ligës Premier.
“Ne kemi rastin për të treguar se sa të mirë jemi, kjo është ajo që dëshironi në jetën tuaj. Le të dalim në fushë pa ide të influencuara nga jasht, duke mos menduar për dobësitë e Manchester United, e as për dobësitë tona, të fokusohemi vetëm në këtë ndeshje, të japim më të mirën, të luajmë me besim dhe të luajmë për njëri tjetrin, pasi që mund të mposhtim këdo”.
“Unë e di se ekipi im do të kërkojë fitoren dhe gjithmonë kam besim të madh në lojtarët e mi. Unë e di se s atë urritur janë ata për sukses dhe jam i sigurtë se kjo do të shfaqet në këtë takim”, deklaroi Wenger.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...