Bolt: Jam mjaft i mirë për të luajtur për Man United

dardanmiftari | Thursday, June 09, 2011 | 0 Komente

Usain Bolt beson se ai është mjaft i mirë për të luajtur për Manchester United, kur të pensionohet nga atletika.
Rekordmeni botëror në vrapim në 100 dhe 200 metra ndezi publikun në mbarë botën kur doli në skenë në vitin 2008 në lojërat Olimpike në Pekin dhe tash është i bindur se mund të befasojë të gjithë duke luajtur për Djajtë e Kuq.
“Vërtet dua të përpiqem të luaj futboll pasi të pensionohem pasi kam shikuar shumë futboll gjatë viteve dhe mendoj se do të isha një konkurrent i mirë. Shpresoj në këtë dhe po, përfundimisht mendoj se jam mjaft i mirë për të luajtur për Manchester United”, ka thënë Bolt për BBC.
“Jam mjaft i mirë pasi jam i shpejtë, kam ca aftësi – duhet të përmirësohem edhe ca por duhet të jem mjaft i mirë“, ka shtuar xhamaikani.

Category: ,

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...