Ekskluzive me fanellë të Arsenalit, flet Mesut Ozil: Trofeu i Arsenalit !

Unknown | Thursday, September 05, 2013 |

Në një intervistë të parë për klubin Arsenal, flet ylli tanimë i klubit Mesut Ozil. “Unë jam i gëzuar me të vërtetë . Është një vendim i përkryer për mua, dhe unë jam duke kërkuar që klubi të shkoi përpara , për të gjitha. Unë zgjodha Arsenalin sepse ata janë një prej klubeve më të lartë në Angli. 
Trajneri është një menaxher i klasit botëror .Arsenal janë të njohur mirë për forcën e lojës së tyre teknike dhe dëshirën e tyre për të luajtur futboll në sulm. Kjo është arsyeja pse kam zgjedhur për të nënshkruar për klubin .” tha super ylli i Arsenal Ozil, transmetohet ekskluzivisht në portalin Fishmedia.info
I pyterur për trofe në Premier Ligë, Ozil tha: “Ne duam të fitojmë trofe . Unë mendoj se tifozët janë në kërkim . Ne kemi një ekip i fortë ,shumë të rinj që mund të përmirësohet shumë . Unë mendoj se ne do të fitojmë trofeun, sepse kemi potencia” tha Ozil.
Ndërsa i pytur për Idollin e tij Ozil u Përgjigjë: “Unë e kam thënë kohët e fundit se idhulli im ishte Zinedine Zidane , sepse për mua , ai ishte lojtar i përkryer . Ai ishte i mirë në ajër . Ai ishte i fortë në mbrojtje, sulm . Ai ishte idhulli im ” tha Ozil.
A keni një mesazh për tifozët e Arsenalit ?
“Unë jam kaq i lumtur për që luaj në Arsenal . Unë jam i nderuar. Unë shpresoj se ne mund të kemi një sezon të suksesshëm” ka përfunduar ylli i Arsenalit./Fish Media/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!