Tradhëton Barcelonën për Bale !

Unknown | Friday, September 06, 2013 |

Se Bale po vazhdon të bëjë revolucion në Real Madrid, kjo nuk mund të mohohet. Kjo ka ndodhur tanimë me një fans që ishte i Barcelonës, por me ardhjen e Bale siduket mendimi i tij ka ndryshuar, ku ka fituar një tifo të madhe për mbretërit e Madridit.

“Unë dua Bale të jetë një sukses në Spanjë. Unë e kam ndjekur futbollin spanjoll për disa vite, rivalitetet sociale politike të klubeve. Edhe pse unë kam preferuar gjithmonë Barcelonën dhe kamë qenë një fans i flakët, unë kam një gjë për ti falë Real Madridit.

Pra, për Bale unë do ta vesh fanellën e bardhë, unë thjesht nuk mund ta injorojë, është lojtari më i shtrenjët në botë, që ka prekur shifrën afër 100m” ishte rrëfimi i një ish fansi të Barcelonës./Fish Media/

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!