Alves: Dua të vlerësohem te Barca

dardanmiftari | Monday, March 14, 2011 | 0 Komente

Dani Alves dëshiron të nënshkruajë marrëveshjen e re me Barcelonën sa më shpejt që është e mundur.
Mbrojtësi i Barcelonës ka shprehur dëshirën për të vazhduar kontratën në ditët e ardhshme dhe ka shtuar se ai vetëm dëshiron të jetë i vlerësuar te gjiganti katalanas.
“Nuk mendoj se klubi ka bërë maksimumin për të rinovuar kontratën time, por kjo është vetëm ajo që mendoj unë. Unë dua që marrëveshja të arrihen brenda disa ditësh”.
“Nuk më pëlqen që ka pasur aq shumë thashetheme se unë dua të largohem. Unë jam i përkushtuar ndaj klubit si çdokush tjetër në ekip. Megjithatë, nuk do të jem hipokrit. Nëse klubi dëshiron të më zëvendësojë, kjo do t’u kushtojë atyre”.
“Ajo çfarë dua unë është klubi të më vlerësojë në varësi prej rëndësisë dhe influencës në ekip. Nëse e bëjnë këtë, do të jem në hënë dhe nëse jo, faleminderit për këto vite në klub”, ka thënë Alves.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...