Ibra: Ndaj Arsenalit, ndeshja më e mirë në karrierë

dardanmiftari | Saturday, February 18, 2012 | 0 Komente

Sulmuesi i Milanit, Zlatan Ibrahimovic, ka lëvudar paraqitjen e Rossonerëve në sfidën ndaj Arsenalit, duke thënë se fitorja prej 4-0 përbën momentin më të mirë në karrierën e tij.

“Të gjithë thonë se ishte e lehtë sepse ishte fitore prej 4-0. Më pas njerzit thanë se nuk kanë pritur të jetë aq e lehtë, por vete ndeshja dhe rezultati bëri të dukej e lehtë”.

“Natyrisht me një fitore prej 1-0 apo 2-0 mund të jeni të relaksuar, por ne kemi dashur të vazhdojmë. Ne kemi ndezur motorët dhe për 90 minuta nuk jemi ndalur. Jam këtu që dy vjet dhe kjo është ndeshja më e mirë që kam parë nga ne si ekip”, ka thënë Ibra.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...