Evra: Rooney nuk duhet të luajë

dardanmiftari | Thursday, October 21, 2010 | 0 Komente

Mbrojtësi i majtë i Manchester United, Patrice Evra, ka zgjeruar polemikat rreth çështjes Rooney, duke thënë se sulmuesi anglez nuk duhet të luajë më nëse nuk ka besim në lojtarët tjerë.
“Nëse një lojtar nuk u beson lojtarëve tjerë, atëherë ai lojtar nuk duhet të luajë. Unë nuk jam i tillë, pasi që i besoj të gjithëve dhe unë e di se mund të fitojmë. Unë jam që katër vite këtu dhe deri vitin e kaluar, unë kam fituar Ligën Premier këtu. Rooney më lëndoi – ky është Manchester United dhe ne duhet të fitojmë trofe. Ky është presioni i të qenit këtu”.
“Asnjë ekip nuk është më i mirë se ne për momentin. Ju mund të mendoni se jam çmendur, por unë them se është për shkak se kjo është e vërtetë. Manchester United i takon majes dhe jam i bindur se mund ta bëjmë këtë. Ne duhet të jemi profesionistë. Ne duhet të luajmë, nuk më pëlqejnë arsyetimet për të ardhmen e klubit. Të gjithë duhet të fokusohen në vetvete”, deklaroi Evra.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...