Huntelaar: Milani do të pendohet

dardanmiftari | Wednesday, October 20, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Schalke, Klaas-Jan Huntelaar, ka thënë se Milani do të pendohet që e ka trajtuar atë në mënyrën jo të duhur dhe e ka humbur më pas.
Huntelaar ishte dështim në Itali, por që nga transferimi i tij te Schalke ai ka shënuar pesë gola në gjashtë ndeshje.
"Jam i lumtur që jam larguar nga Milani. Nuk ka qenë një përvojë e mirë. Kam kaluar më shumë kohë në stol se në fushë, edhe pse kam treguar se jam i vyeshëm. Kundër Catanias, për shembull, për pesë minuta shënova dy gola dhe e solla fitoren. Jam këtu sepse dua të luaj vazhdimisht", ka thënë Huntelaar për Tuttosport.
"Milani kërkonte që unë të isha vendimtar për 15 minuta, këtu jam sepse luaj 90 minuta dhe e kam besimin e trajnerit dhe bashkë-lojtarëve"
"Leonardo? Me të kurrë nuk kam pasur dialog, këtu bisedoj me Magath dhe kam nevojë të përmirësohem. Mendoj se Milani në fund do të pendohet që e ka humbur Huntelaar dhe jo e kundërta", ka shtuar holandezi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...