NBA: Pierce tejkalon 20 mijë pikë në karrierë

dardanmiftari | Thursday, November 04, 2010 | 0 Komente

Ylli i Boston Celtics, Paul Pierce, është lojtari i katërt që luan për këtë ekip, i cili arrin 20 mijë pikë në karrierën e tij në NBA.
Pierce, i cili shënoi 28 pikë në fitoren 105-102 të Boston në kohën shtesë ndaj Milwaukee Bucks, ka kaluar të gjithë karrierën, 13 sezone në NBA me Celtics. Më herët këtë shifër e kishin arritur edhe lojtarët si Larry Bird dhe John Havlicek, të cilët po ashtu e kaluan të gjithë karrierën te Boston.
“Ishte vërtet emocionuese. Kam kaluar nëpër shumë vite të vështira këtu. Për të arritur në këtë pikë në karrierën time, jam i bekuar dhe jam i lumtur që ende jam me Celtic”, ka thënë Pierce pas ndeshjes së mbrëmshme.
Pierce tash ka 20,005 pikë dhe i bashkohet tre lojtarëve të tjerë të tashëm, Shaquille O'Neal, Kevin Garnett dhe Ray Allen, të cilët kanë arritur këtë shifër.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...