Xavi: Nuk do të isha i mirë te Real Madridi

dardanmiftari | Tuesday, November 02, 2010 | 0 Komente

Mesfushori i Barcelonës, Xavi Hernandez, beson se si ai do të dështonte të tregojë formën e tij më të mirë te Reali i Madridit.
“Më lejoni të them një gjë: unë varem nga bashkëlojtarët. Futbolli im dhe pasimet e mia do të ishin të padobishme pa ndihmën e ekipit tim. Kjo është diçka është shumë e qartë për mua”, ka thënë Xavi.
“Ndonjëherë filloj të mendoj dhe shoh në shembullin e Madridit, të cilët kanë vërtet lojtarë të mrekullueshëm, por unë do dështoja me ta. Ata luajnë në mes dhe unë kam nevojë për lojtarë që e hapin lojën në krahë, të cilët bëjnë lëvizje diagonale, të cilët lënë hapësira për mua në qendër dhe të cilët kurrë nuk ndalojnë së lëvizuri”, ka thënë Xavi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...