Benzema: Jam në formën më të mirë

dardanmiftari | Monday, March 14, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Real Madridit, Karim Benzema, është në qiell pas formës së tij të fundit.
Francezi ka shkëlqyer për Real Madridin në disa javët e kaluara duke shënuar gjashtë gola në tre paraqitjet e fundit dhe ka thënë se është shumë i kënaqur me formën.
“Ajo çfarë ndodh është se e kam gjetur vetes sërish dhe jam rikthyer në formën time më të mirë. Kam punuar shumë në stërvitje dhe kjo më shpaguhet tash”.
“Po kaloj në një moment shumë të mirë në karrierën time dhe dua të nxjerr sa më shumë që mundem. Gjithçka që prek po bëhet ar për momentin. Fati po ashtu ka qenë faktor në shumë gola që kam shënuar së fundi. Jam i kënaqur me formën time të fundit”, ka thënë Benzema për Sport.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...