Montolivo nuk është më pjesë e Violas

dardanmiftari | Sunday, September 18, 2011 | 1 Komente

Riccardo Montolivo nuk është më pjesë e Fiorentinës, thotë presidenti i klubit italian Mario Cognini.
Mesfushori italian që nga janari është në mosmarrëveshje me ekipin rreth kontratës së tij dhe ka kërkuar të largohet nga klubi, gjë që ka bërë që drejtuesit e klubit ta largojnë atë nga planet e tyre.
“Montolivo ka dëshmuar se ai nuk është më lojtar i Fiorentinës. Ai ka konfirmuar dëshirën e tij për t’u larguar dhe tash kjo gjë është e mbyllur. Ai në mënyrë eksplicite ka thënë se ka ambicie për një klub më të suksesshëm se Fiorentina. Ai nuk beson në projektin tonë”.

“Ne mendojmë se lojtari ka marrë telefonata nga burime të jashtme. Duke reaguar kështu ai ka dëshmuar se nuk është më një lojtar i Fiorentinës dhe nuk e ka vendin këtu. Megjithatë, Montolivo është nën kontratë dhe mbetet në dispozicion të Sinisa Mihajlovic, ashtu që trajneri do të vendosë nëse do ta luaj ose jo”, ka thënë presidenti i Violas.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

1 comment:

Shkruani Komentin Poshtë...