Messi: Nuk më intereson rekordi i golave

dardanmiftari | Tuesday, November 08, 2011 | 0 Komente

Lionel Messi e ka bërë të qartë se të qenit golashënuesi më i mirë i të gjitha kohërave i Barcelonës nuk është objektiv i tij.
Argjentinasi tejkaloi Ladislao Kubalan më herët gjatë këtij sezoni dhe tash rreshtohet i dyti në listë me 203 gola, vetëm prapa Cesar Rodrigues, i cili me 235 gola është shënuesi më i mirë i Barcelonës.

“Dua ta thyej rekordin e Rodrigues, por vetëm pasi dua të shënoj sa më shumë gola që mundem për Barcelonën. Është mirë për ekipin kur unë shënoj dhe dua të fitoj trofe. Nuk shqetësohem për t’u futur në librat e rekordeve”.

“Nuk dua patjetër ta thyer rekordin këtë sezon. Nëse kjo ndodh, jam ok me këtë, por nuk do të rri pa gjumë për këtë nëse nuk e thyer rekordin”, ka thënë argjentinasi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...