Romario: Mbylle gojën o Pele!

dardanmiftari | Saturday, November 12, 2011 | 0 Komente

Ish-sulmuesi i kombëtares braziliane, Romario ka sulmuar legjendën braziliane Pele, duke thënë se ai vazhdimisht flet gjepura. Pele thotë se Romario e akuzon presidentin e federatës braziliane Teixeira vetëm për një post.
“Unë kam premtuar se nuk do të flas më për Pelen, sepse ai ha aq shumë m*t. Pele duhet të kandidojë për deputet, ai nuk di asnjë rregull, asnjë status, asgjë. Ai duhet të heshtë”.

“Unë jam 45 vjeç, unë di shumë gjëra. Këto gjëra për shantazh janë sikur të fëijëve. Çfarë them për Teixeiran është ajo që shoh. Nuk marr asgjë nga federata. Ndoshta Pele merr diçka dhe prandaj po flet”, potencoi Romario.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...