Pirlo: Duam të dominojmë në Itali dhe Evropë

dardanmiftari | Monday, December 05, 2011 | 0 Komente

Mesfushori i Juventusit, Andrea Pirlo, ka deklaruar se Biankonerët janë të vendosur të rikthehen në majë të futbollit italian dhe atij evropian në një të ardhme jo shumë të largët.
“Juventusi dëshiron të dominojë në Itali dhe Evropë edhe një herë dhe kjo është një sfidë pjesë e të cilës dëshirojmë të jemi”.

“Që nga momenti që kam arritur te Juve, kam mundur ta dalloj dëshirën e klubit për të fituar, vendosmërinë për të shkuar sa më larg që është e mundshme sa më shpejt që mundet”.

“Trajneri, klubi, lojtarët janë të gjithë në njëjtën gjatësi vale. Nga përvoja ime personale, mendoj se ne kemi të gjithë përbërësit për të pasur sukses”, ka deklaruar Pirlo.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...