Batista: Jam në dashuri me Barcelonën

dardanmiftari | Saturday, February 25, 2012 | 0 Komente

Përzgjedhësi i Argjentinës, Sergio Batista, shpreson që Pep Guardiola të qëndrojë te Barcelona, pasi thotë të ketë rënë në dashuri me futbollin që bëjnë katalanasit.

“Unë ëndërroj ta drejtoj Barcelonën. Unë ëndërroj ta drejtoj drejtpërdrejt Lionel Messin te Barcelona. Mund të ndjesh se je në gjendje ta drejtosh Barcelonën. Por, unë do të dëshiroja që Guardiola të vazhdojë qëndrimin e tij për arsye se jam në dashuri me futbollin që ai ka bërë”.

“Futbolli është për t’u luajtur ashtu sikurse e luan Barcelona. Jam tifoz i flakt i Barcelonës. Unë nuk i humbas ndeshjet e tyre. Guardiola është një prej trajnerëve më të mirë në histori. Ai e ka dëshmuar këtë në fushë. Ai ka bërë shumë gjëra. Ai është trajner i madh dhe shpresoj që ai të qëndrojë te Barcelona”, potencoi Batista.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...