Chilavert: Maradona dëmton futbollin

dardanmiftari | Saturday, February 25, 2012 | 0 Komente

Legjenda paraguaiane, Jose Luis Chilavert, mendon se Diego Maradona është shembull i keq për futbollistët dhe beson se Lionel Messi është larg lojtar më i mirë dhe më i suksesshëm se sa 51 vjeçari Maradona.

“Për mua, Valdes është portieri më i mirë në botë. Kur Barca ka nevojë për qetësi, ai e jep këtë. Ai po ashtu ka shumë kapacitet”.

“Maradona nuk di asgjë për futboll. Futbollistët duhet të shikojnë veten dhe të mos përdorin doping. Ai i ka bërë shumë dëm futbollit. Ai madje ka folur keq edhe për Papa Gjon Palin II, që është dhe arsyeja pse ai u shpërngul në Emiratet e Bashkuara Arabe”.

“Messi është më i miri, më i mirë se sa Maradona. Në moshën e Messit, Maradona nuk kishte fituar as një përqind të asaj që Messi tani ka fituiar”, u shpreh Chilavert.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...