Kuyt emocional pas triumfit në Kupë

dardanmiftari | Monday, February 27, 2012 | 0 Komente

Dirk Kuyt ka qenë emocional pasi më në fund ka fituar trofe me Liverpoolin.

Kuyt shënoi golin e avantazhit për Liverpoolin në kohën shtesë (2-1), por Cardiff arriti të barazojë edhe një herë për të çuar sfidën në penalti, kur Redsat arritën të fitojnë 3-2.

“Ishte një ditë e mrekullueshme, e mrekullueshme. Isha shumë i zhgënjyer që nuk luajta më shumë se 15 minuta, por duhet ta lë këtë gjë mënjanë. Jam shumë i lumtur që e shënova golin”.

“Gjëja më e rëndësishme është se ne e ruajtëm besimin dhe në fund mendoj se e merituam trofeun”.

“Kjo është arsyeja pse erdha në Anfield. Më në fund, ta fitoj medaljen time të parë në Wembley, është gjë e mrekullueshme. Shpresoj se ne do të mund të fitojmë edhe një tjetër më vonë këtë sezon”, ka thënë Kuyt.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...