Keane edhe njëherë fajëson Benitezin

dardanmiftari | Wednesday, March 18, 2009 | 0 Komente

Sulmuesi i Tottenhamit, Robbie Keane, ka fajësuar sërish trajnerin Rafa Benitez për dështimin e tij për të arritur sukses në Liverpool.
“Sigurisht se do të doja të kishte shkuar më ndryshe, por nuk kam ankesa. Besoj se me një menaxher tjetër do të funksiononte për mua, por menaxherë të ndryshëm kanë metoda të ndryshme dhe disa kanë edhe ide të ndryshme nga ata me të cilat jeni mësuar”, ka thënë Keane “Njerëzit kanë mendimet e tyre mbi Benitez. Unë nuk kam asgjë kundër tij dhe do t’i lejoj njerëzit të krijojnë opinionin e tyre. Kur jeni një lojtar për një kohë të gjatë, dëshironi ca më shumë respekt dhe të trajtoheni në mënyrën se si mendoni se duhet të trajtoheni”, ka shtuar tash kapiteni i Tottenhamit.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...