Torres rikthehet kundër Realit

dardanmiftari | Friday, March 06, 2009 | 0 Komente

Sulmuesi i Liverpoolit, Fernando Torres, pritet të jetë i gatshëm për ndeshjen e kthimit të Ligës së Kampionëve kundër Real Madridit që zhvillohet e të martën në Anfield.
Torres ka munguar në fushë që nga ndeshja e parë me Madridin dhe kishte dyshime se ai mund të mungojë edhe në dy ndeshjet e radhës, kundër Realit dhe kundër Manchester United. “Shpresoj të jem i gatshëm për të dyja ndeshjet, pasi do të jenë dy ndeshje të mëdha. Gjuri më ka shkaktuar disa probleme dhe procesi i rikuperimit po zgjat më gjatë se që kam shpresuar”, ka thënë Torres. “Sidoqoftë jam shumë optimist se do të jem i gatshëm për ndeshjen ndaj Real Madridit dhe nëse gjuri im reziston, do të jem po ashtu edhe në Old Trafford”, është zotuar spanjolli.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...