Wenger: Futbolli anglez do ta përmirësojë Arshavinin

dardanmiftari | Friday, March 06, 2009 | 0 Komente

Trajneri i Arsenalit, Arsene Wenger, thotë se Liga Premier do ta përmirësojë lojën e rekrutit të tij, Andrey Arshavin.
“Unë nuk mendoj se stërvitjet e shumta i përmirësojnë lojtarët. Të gjithë lojtarët që janë transferuar këtu janë bërë më të mirë për shkak të sfidës fizike që mbretëron në Kampionatin anglez, shpejtësia është më e madhe dhe nëse nuk pason menjëherë shumë shpejtë e humb topin”. “Këtu lojtarët gjithmonë kanë presion dhe kjo i bën më të mirë. Çdokush që ka ardhur nga ligat tjera e ka kuptuar se Liga Premier bazohet në vështirësitë fizike, pasi që kërkesat janë të mëdha”. “Jam i kënaqur me Arshavin, sepse ai krijon raste në secilën ndeshje, dhe kjo është shenjë e një lojtari kulmor. Kur ai e ka topin, gjithmonë ndodh diçka. Në momentin kur do të përshtatet fizikisht, ai do të bëhet një lojtar i jashtëzakonshëm”, ka thënë Wenger.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...