Zidane: Gerrard është lojtari më i mirë në botë

dardanmiftari | Friday, March 13, 2009 | 0 Komente

Tri herë fituesi i çmimit të lojtarit më të mirë në botë, Zinedine Zidane, ka dhënë mendimin e tij për lojtarin më të mirë në botë, dhe sipas tij, ai është kapiteni i Liverpoolit, Steven Gerrard.
Legjenda franceze mendon se Steven Gerrard është lojtar më i mirë se Lionel Messi dhe Cristiano Ronaldo. “Ai ndoshta nuk tërheq vëmendjen e njerëzve, sikurse Lionel Messi dhe Ronaldo, por ai është më i miri në botë”. “Një lojtar si Gerrard ndikon në të gjithë skuadrën. Kur ne fitonim tituj, unë gjithmonë thosha se Claude Makelele ishte lojtari më i rëndësishëm për ne. Asnjëri nga ne, unë, Luis Figo apo Raul, nuk mund ta bënim atë që bënte Makelele. Dhe e njëjta gjë vlen edhe për Liverpoolin dhe Gerrardin”. “Ai (Gerrard) ka aftësi të jashtëzakonshme në pasimin e topit, di të lëvizë dhe të shënojë, por më e rëndësishmja është se ai iu jep vetëbesim bashkëlojtarëve. Ajo që ka Gerrad nuk mësohet, por është e lindur”, ka thënë ish-mesfushori i Juventusit për “The Daily Mail”.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...