Ribery i mahnitur me Barcelonën

dardanmiftari | Friday, April 10, 2009 | 0 Komente

Mesfushori i Bayern Munichut, Frank Ribery, është i mahnitur nga loja e bukur Barcelonës, por shton se për të ardhmen e tij do të vendosë më vonë.
Katalanasit shkatërruan Bayernin në ndeshjen e parë çerekfinale të Ligës së Kampinëve, duke e mposhtur me rezultat 4-0 në Bernabeu.“Loja e tyre ishte shumë bukur për t’u parë. Lojtarët argëtoheshin atje. Ata ishin thjesht shumë më fuqishëm për ne. Për pjesën time të lojës, absolutisht nuk ishte kënaqësi të luaj”, ka thënë Ribery.“Pas ndeshjes i thash Thierry Henry se tash shumë më mirë kuptova nga ajo që më thoshte ai vazhdimisht, për futbollin që luhet dhe për atmosferën”, ka shtuar francezi.Ribery vazhdimisht është lidhur me një kalim në kampionatin spanjoll, ku raportohet se do të ketë një luftë të ashpër në mes dy rivalëve kryesor, Barcelonës dhe Real Madridit, për të marrë shërbimet e tij.“Sa i takon të ardhmen time, do të shohim më vonë...”, ka qenë përgjigja e mesfushorit rreth kësaj çështje.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...