Sagna: Dua të qëndroj tek Arsenal

dardanmiftari | Thursday, April 02, 2009 | 0 Komente

Mbrojtësi i Arsenalit, Bacary Sagna, ka reaguar kundër spekulimeve të cilat e lidhin atë me një transferim drejt gjigantëve italianë të Juventusit.
Shtypi francez ka spekuluar se Zonja e Vjetër është afër transferimit të Sagnas në Torino, ndërsa 26-vjeçari ka mohuar gjithçka duke thënë se nuk dëshiron të largohet nga Topçinjtë. “Unë kam kontratë me Arsenalin deri në vitin 2014. E dua këtë skuadër. Po ia kaloj shumë mirë me të gjithë anëtarët klubit dhe jam i lumtur këtu”. “Juve është një skuadër e madhe, por unë dëshiroj të mbetem këtu. Megjithatë, nëse Arsenali vendos të më shesë atëherë ajo është diçka tjetër”, ka thënë francezi për “Sky Sports”.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...