Ancelotti: Erdha për ta fituar Ligën e Kampionëve

dardanmiftari | Sunday, July 12, 2009 | 0 Komente

Trajneri i ri i Chelseat, Carlo Ancelotti, ka pranuar se arsyeja që ai është caktuar trajner i Bluve është që ta fitojë Ligën e Kampionëve.
Pronari i Chelseat, Roman Abramovich, ka shpenzuar shumë para në vitet e fundit, mirëpo skuadra e tij nuk ka arritur ta fitojë Ligën e Kampionëve, derisa Ancelotti e ka fituar katër herë trofeun më të çmueshëm të futbollit evropian- dy herë si lojtar dhe dy herë si trajner. “Unë jam këtu për ta fituar Ligën e Kampionëve. Unë e kam fituar trofeun dy herë si lojtar dhe dy herë si trajner”. “Përkushtimi dhe dëshira është gjithçka në futboll. Duhet të luftosh për sukses- përndryshe dështon”, është shprehur ish-trajneri i Milanit.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...