Ronaldo prezantohet në Bernabeu

dardanmiftari | Monday, July 06, 2009 | 1 Komente

Ronaldo Real Madrid Santiago Bernabeu Real Madridi ka prezantuar Cristiano Ronaldon para tifozëve të vet në stadiumin e mbushur Santiano Bernabeu në një spektakël që me siguri se do të mbetet gjatë për t’u kujtuar.
Ronaldo Real Madrid Santiago Bernabeu

Prezantimi i Portugezit ishte shumë më spektakolar se ai i Kaka që u zhvillua javën e kaluar. Në deklaratën para më se 75 mijë fansave, Ronaldo tha se kjo ishte ëndrra e tij e fëmijërisë.“Jam shumë i lumtur që jam këtu. Tash ëndrra ime e fëmijërisë u bë realitet. Nuk prita stadium të mbushur, kjo vërtet është impresive. Ju falënderoj të gjithëve”, ka thënë Ronaldo para publikut.
Ronaldo Real Madrid Santiago Bernabeu

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

1 comment:

  1. Real Madrid ka qenë ekip i madh,
    Real Madrid është ekip i madh dhe
    Real Madrid do të jetë ekip i madh

    ReplyDelete

Shkruani Komentin Poshtë...