Lippi: Cassano nuk do shkojë Botëror

dardanmiftari | Friday, November 27, 2009 | 0 Komente

Përzgjedhësi i Italisë, Marcello Lippi, e ka përjashtuar sulmuesin Antonio Cassano nga ekipi që do të jetë pjesë e Kampionatit Botërorë, Afrika e Jugut 2010.
Mediat italiane një kohë të gjatë kanë bërë presion që Antonio Cassano të fitojë thirrje nga ekipi kombëtar, por Lippi i ka injoruar shkrimet e tyre. Strategu italian ka vendosur që tash të ‘sigurojë’ se Cassano nuk do të jetë pjesë e Botërorit.

“Më vjen keq për Cassano, ai është një djalosh shumë i mirë, por unë kam idetë e mia, edhe nëse paraqitet ndonjë situatë e jashtëzakonshme”, ka thënë Lippi.

“Të gjithë thonë se unë jam kokëfortë dhe arrogant, por e meta ime e vërtet është që jam i kuptueshëm. Tifozët dhe gazetat janë si partitë politike, secili e ka kandidatin e tyre për kombëtare”.

“Arsyeja se pse nuk jap shpjegim për zgjedhjen time, është se kjo do të krijojë edhe situata të tjera. Kam idetë e mia personale”, ka shtuar italiani.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...