Adebayor: Wenger më detyroi të largohem, jo paratë

dardanmiftari | Sunday, February 28, 2010 | 0 Komente

Emmanuel Adebayor Sulmuesi i Manchester Cityt, Emmanuel Adebayor, ka deklaruar se ai asnjëherë nuk ka dashur të largohet nga Arsenali dhe se largimi i tij ka ardhur pasi që trajneri Arsene Wenger e ka detyruar të largohet.
“Ndodhi sepse Arsene nuk më dëshironte më. Nëse Arsene ka një zemër të madhe, ne mund të shkojmë në një shou televiziv të bëjmë një debat dhe ai nuk do të mund të thotë se unë i kam thënë që dua të largohem”.
“Ai kurrë nuk do ta thotë këtë. Ai e di shumë mirë. Unë e respektoj atë shumë dhe ai e di këtë, por gjëja që më pengon më së shumti për gjithë këtë tregim është kur njerëzit thonë se unë kam dashur të largohem për shkak të parave”.
“Nëse vërtet i kam dashur paratë, do të largohesha dy vite më parë dhe do të shkoja te Milani ose Barcelona”, ka thënë 26-vjeçari.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...