Afellay lëvdohet nga Van Persie

dardanmiftari | Tuesday, June 01, 2010 | 0 Komente

Holanda ndoshta nuk e ka mbrojtjen më të fortë ndër favoritët e Botërorit, mirëpo opsionet në mesfushë dhe në sulm garantojnë ‘copëtime’ gjatë garës më prestigjioze, me Robin Van Persien që lëvdon bashkëlojtarin e tij Ibrahim Afellay.
“Është kënaqësi të luash me Ibrahimin. Ne e dimë saktësisht çfarë bën secili prej nesh. Kjo lidhje u ndërtua që nga koha kur për herë të parë luajtëm për kombëtaren. Nuk do të ishte befasi nëse ai hyn në njëmbëdhjetëshin e parë të kombëtares. Ai u zhvillua në një lojtar klasi gjatë viteve të kaluara. Ne e dimë se ai është lojtar i madh, por së fundi e ka ngritur veten në një nivel më lartë”.
“Unë vetëm mund të jem i lumtur që jam lindur në Holandë. Unë luaj me super-lojtarë si në klub ashtu dhe në përfaqësuese. Ne ndoshta jemi vend i vogël, por kemi lojtarë të shkëlqyer”, tha Van Persie për NUsport.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...