Ferdinand: Beckenbauer do t’i hajë fjalët

dardanmiftari | Saturday, June 26, 2010 | 0 Komente

Rio Ferdinand beson se kritikat e hershme të Franz Beckenbauerit, mund të bëjnë që ai t’i hajë fjalët në ndeshjen e të dielës.
“Mendoj se këto komente do t’i kthehen atij. Ndoshta ai nuk e ka pritur që Gjermania dhe Anglia të takohen aq herët. Kjo e ka lëkundur atë dhe po kërkon mënyra që të hyjë nën lëkurën tonë. Por, ai nuk mundet. Ai vetëm sa na ka bërë më të përkushtuar. Ekipi që e fiton Botërorin jo medoemos duhet ta fillojë Botërorin mirë. Mënyra si përfundoni vlen”.
“Unë e di se disa mendojnë se do të ishte më mirë të luanim ndaj Ganës, do të ishte një rrugë më e lehtë për ne. Por, unë e preferoj Gjermaninë, sepse e di çfarë pret nga ata. Gana është e paparashikueshme. Gjermania është më e drejtpërdrejt”, ka thënë Ferdinand për The Sun.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...