Xavi: Do të pensionohem te Barcelona

dardanmiftari | Thursday, June 10, 2010 | 0 Komente

Posa ka nënshkruar kontratën që e mban atë në Camp Nou deri në vitin 2016, mesfushori i Barcelonës, Xavi Hernandez ,ka pranuar se ai kurrë nuk ka menduar të luajë për ndonjë klub tjetër.
“Unë kam qenë i përfshirë me Barcën gjatë gjithë jetës time, që nga akademia dhe do të doja t’i varja këpucët këtu. Unë kam dashur t’u tregoj të gjithëve se unë nuk po shkoj askund. Unë i jam falënderues presidentit Joan Laporta dhe drejtorit Txiki Begiristain, sepse ata më dëgjuan. Është ajo që desha. Unë jam tifoz i flaktë i Barcës dhe jam shumë i kënaqur”, theksoi Xavi.
Xavi Hernandez ka qenë pjesë integrale e Barcelonës, ndërsa sot është mjeshtri i mjeshtërve të mesfushës, si për Barcelonën ashtu dhe për Spanjën, me të cilën është në kërkim të titullit kampion bote.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...