Beckham: Nuk dua të bëhem menaxher

dardanmiftari | Wednesday, July 14, 2010 | 0 Komente

Superylli anglez David Beckham ka përjashtuar mundësinë që ai të bëhet trajner pas përfundimit të karrierës së tij si futbollist.
“Më duhet ta pranoj, unë nuk jam i interesuar në të qenit menaxher. Nuk është një gjë për të cilën kam qenë ndonjëherë i interesuar. Nuk është një pasion i imi të bëhem menaxher i ndonjë ekipi të futbollit. Unë jam i apasionuar për lojën. Unë isha në Afrikën e Jugut, por kam qenë i veshur me rroba serioze. Mendova se njerëzit do të mendojnë se jam duke e drejtuar ekipin”.
“Unë jam një lojtar me përvojë që ka marrë pjesë në tre Kampionate Botërore. Unë kam biseduar me James Milner, Aaron Lennon dhe Shaun Wright Phillips, të gjithë lojtarët e krahut të djathtë. Të jem i sinqertë, u kam folur të gjithë lojtarëve”.
“Nëse është diçka që duhej thënë nga menaxheri, ai ishte roli im. U kënaqa me atë rol. Nga ana e menaxhimit, më pëlqen të jem trajner fëmijësh. Më pëlqen kur i shoh fytyrat e tyre kur ata e godasin topin. Ajo është një nga gjërat që më pëlqen t’i bëj, por drejtimi i një ekipi dhe të qenit menaxher në të njëjtën kohë, nuk është një gjë që do të doja ta bëja”, ka thënë Becks.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...