Marseille pranë Suarez dhe Hondas?

dardanmiftari | Wednesday, July 14, 2010 | 0 Komente

Marseille mund të jetë shumë pranë transferimeve shokuese pasi që Avi Assouly, një gazetar i afërt me zyrtarët e klubit francez, ka deklaruar se Luis Suarez dhe Keisuke Honda mund të kalojnë në Ligue 1.
“Unë mund të konfirmoj atë që shkrova në blogun tim. Luis Suarez dhe Keisuke Honda janë caqet e Marseille. Gjasat që ata të nënshkruajnë për Marseille janë reale, por në këtë ambient, asgjë nuk është kurrë e sigurt. Keni kujdes, unë e deklarova këtë pas informatave që i mora, por asgjë nuk ka mbaruar ende. Marseille aktualisht po punon në përfundimin me sukses të negociatave”.
“Kur e transferuam Lucho Gonzalezin për 18 milionë euro dhe një bonus, atëherë pse të mos tërheqim interesimin e lojtarëve të kësaj kategorie. Luis Suarez kushton së paku 10 milionë euro. Honda është më i lehtë për t’u transferuar, por edhe ai e ka një çmim të njëjtë sikurse Suarez”.
“Për çdo rast, Taiwo dhe Ben Arfa do të largohen dhe do të sjellin para. Benoit Cheyrou rrezikon largimin, sidomos nëse vjen Honda. Për këtë, do të investohen para shtesë në skuadër”, deklaroi Assouly, që është gazetar i Marseille prej më se 30 vitesh dhe për këtë konsiderohet si një nga burimet më të afërta të klubit nga jugu i Francës.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...