Bellamy: Mancini nuk është i keq

dardanmiftari | Tuesday, August 17, 2010 | 0 Komente

Transferi i ri i Cardiff Cityt, Craig Bellamy, ka këmbëngulur se ai nuk është i hidhëruar në Roberto Mancinin e Manchester Cityt, pasi që ai ka kërkuar që prej kohësh rikthimin në vendlindje.
“Unë u largova nga shtëpia në moshën 15 vjeçare. Unë pata ndjenjën që dua të rikthehem, por unë kërkova që të rikthehesha në formën time më të mirë. Familja ime ka qenë këtu dhe unë dua t’i shpërblej ata. Unë jam në Ligën Premier që 10 vite dhe jam në maje të karrierës. Gjuri im ndjehet për mrekulli. Nuk më intereson që do të luaj në Championship dhe jo në Ligën Premier”.
“Unë jam mirë me Roberto Mancinin dhe nuk ka shije të idhët. Shpresoj se ai do të bëjë punë të mirë dhe disa prej gjërave që i dëgjova, i dëgjova më herët dhe ato nuk më befasojnë”, është shprehur Bellamy.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...