Di Maria: Do jap gjithçka për Realin

dardanmiftari | Monday, August 02, 2010 | 0 Komente

Anësori i Real Madridit, Angel Di Maria, ka shprehur dëshirën e tij për të fituar tituj me Los Blancos dhe ka thënë se ai do të japë gjithçka për të garantuar rikthimin e klubit në kohërat e vjetra.
“Qëllimi im është që të fitoj tituj dhe t’i ndihmoj Real Madridit të jetë i madh përsëri. Kur Reali u interesua për mua, unë kërkova të vij këtu, sepse që nga fëmijëria kam ëndërruar të luaj këtu. Tani duhet të mendojmë për t’u bërë më të mirë dhe të japim gjithçka për ekipin. Unë mund t’i jap ekipit shpejtësi. Unë jam 22 vjeçar. Unë mund të ngritem shumë përkrah këtyre yjeve”.
“Ne duhet të mendojmë për ne. Barcelona ka ekip të mrekullueshëm, ata janë kampionë, por ne shpresojmë të fillojmë fuqishëm. Vitin e kaluar ekipit i mungoi paksa fati, në kohën kur ishte aq pranë fitimit të titullit”, është shprehur Di Maria.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...