Ruggeri: Grondona më kërcënoi me vdekje

dardanmiftari | Monday, August 02, 2010 | 0 Komente

Miku i ngushtë i Diego Maradonas, Oscar Ruggeri, e ka bërë të ditur publikisht se presidenti i Federatës Argjentinase të Futbollit (AFA), Julio Grondona, e ka kërcënuar me vdekje.
“Grondona i tha Maradonas: ‘Mos bisedo me mua për Ruggerin. Ai do të marrë së shpejti një plumb në këmbë’. Dhe pasi e tha këtë, vajza e tij, e cila më ofendoi gjatë një ndeshjeje të Botërorit, vrapoi pas meje me një thikë”.
“Unë duhet të jem i lumtur që nuk më kanë vrarë. Kështu menaxhohet futbolli ynë ditë pas dite. Ne themi se duam të përmirësohemi, por është e pamundur me këtë menaxhim. Mos ejani tek unë dhe mos më thoni se vetëm federatat i zgjedhin trajnerët, sepse kur ata e zgjodhën Maradonan, Grondona e zgjodhi atë…Ekziston demokraci në vend, por jo në futboll”, ka zbuluar Ruggeri, i cili do të hetohet nga Prokuroria argjentinase.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...