Torres: Do të qëndroj te Liverpooli

dardanmiftari | Tuesday, August 03, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Liverpoolit, Fernando Torres, ka thënë se ai është vërtet i lumtur që do të ribashkohet me kolegët e tij, duke i siguruar kështu tifozët se ai nuk do të lëvizë nga Anfield.
“Ky është klubi më i mirë në Angli, kështu që synimet dhe pritjet janë gjithnjë të larta. Shpresojmë se mund të qëndrojmë në nivelin tonë. Te Liverpooli synimi është që të luftojmë për çdo titull. Sezoni i kaluar ishte i vështirë, por jam i sigurt se mund të përmirësohemi këtë sezon. Unë jam vërtet i lumtur që jam kthyer, vërtet i lumtur që do të qëndroj me bashkëlojtarët e mi”.
“Përkushtimi dhe besnikëria për klubin dhe për tifozët është e njëjtë që nga dita kur unë u transferova. Unë mezi i pres sfidat përpara meje. Unë e di që një trofe këtu te Liverpooli, ndoshta Liga Premier, do të thotë më shumë se tre apo katër me ndonjë klub tjetër. Ky ishte synimi im që nga dita e parë në këtë klub dhe do të jetë ende. Shpresojmë se këtë sezon ne do ta ndjejmë këtë sensacion te Liverpooli”, precizoi Fernando Torres.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...