Vettel: Isha në gjumë

dardanmiftari | Monday, August 02, 2010 | 0 Komente

Piloti i Red Bull, Sebastian Vettel, ka deklaruar se ai nuk e ka ditur as vet se ku ishte gjatë garës së Hungarisë, gjë që u reflektua dhe në tejkalimin makinës së sigurisë, veprim për të cilin u dënua me një pozitë, duke ia ‘falur’ kështu pozitën e dytë Fernando Alonsos së Ferrarit.
“Në fillim të garës, unë isha në gjumë, ndoshta isha tepër i relaksuar. Unë e dija se shumë po mbështetesha tek radio, por herët gjatë garës unë e humba lidhjen me radion, kështu që nuk munda të dëgjoja asgjë. Unë e pashë makinën e sigurisë dhe prisja instruksione, por nuk pashë dritat e makinës së sigurisë. Zakonisht, kur makina e sigurisë hyn në pistë, lideri tenton të ndalet dhe ta diktoj tempin, por Mark Webber ishte shumë afër”.
“Unë vetëm isha duke e nxehur makinën. Unë isha i sigurt se kemi pasur edhe një xhiro. Kur e pashë Mark Webber në skajin e fundit dhe makinën e sigurisë të hyjë në pit stop, atëherë e dija se ishte një rifillim i garës”.
“Unë humba shumë kohë aty, që nuk ishte qëllimi im. Dhe më pas e bëra gabimin. Isha shumë i pafat dhe jam tejet i zhgënjyer sepse do të ishte sikur ‘një ecje nëpër park’ po të mos ndodhte ajo”, deklaroi Vettel.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...