Borriello: Do ta shpaguaj besimin e Romës

dardanmiftari | Wednesday, September 01, 2010 | 0 Komente

Nënshkrimi i Romës, Marco Borriello, ka thënë se ka qenë presidentja Rosella Sensi ajo e cila e ka bindur atë të kalojë në kryeqytetin italian.
Borriello ka shtuar se ai nuk është dashur të mendohet dy herë për t’iu bashkuar klubit, pasi realizoi transferimin e tij në formë huazimi me opsion për ta bërë atë të përhershëm për rreh 10 milionë euro në fund të sezonit.
“Roma ka folur me mua për planet dhe strategjitë e tyre. Rosella Sensi fliste me zemër, Roma nuk më bëri të mendoj se jam vetëm një numër”.
“E kam Romën në gjak. Dua t’i bëj të lumtur fansat. Kam realizuar ëndrrën e jetës time. Jam i lumtur. E kam zgjedhur Romën pasi e di se është një transferim permanent. Roma beson në mua dhe unë llogaris ta shpaguaj këtë besim”, ka thënë Borriello për Il Corriere dello Sport.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...