Kuyt: Mund ta fitojmë EL

dardanmiftari | Thursday, September 30, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Liverpoolit, Dirk Kuyt, është i bindur se The Reds mund të konkurrojnë për të fituar titullin e më të mirit në garën e dytë më prestigjioze për klube në Evropë, Europa League.
“Ne si lojtarë, duam që të fitojmë sa më shumë trofe që është e mundur. Është shumë zhgënjyese për të gjithë që ne jemi jashtë Carling Cup, por kjo ndodhi. Tani ne po shikojmë në një ndeshje tjetër dhe ne definitivisht duam të luajmë sa më mirë në Europa League. Trofeu im i vetëm deri tani është finalja e kupës në Holandë. Unë luaja ndaj ekipit tim të së ardhmes, Feyenoordit”.
“Shpresoj se ky nuk do jetë trofeu im i fundit, për shkak se unë jam te Liverpooli, jo vetëm që të luaj për Liverpoolin, por edhe të fitoj trofe. Unë kam besim se ne mund të fitojmë tituj. Unë e di se janë bërë katër vite që nuk kam fituar asgjë te Liverpooli. Shpeshherë në futboll ju mund të jenë shumë pranë dhe kjo na ka ndodhur mua dhe bashkëlojtarëve të mi. Ne dolëm në vendin e dytë në Ligën Premier dhe humbëm në finalen e Ligës së Kamnpionëve. Unë jam i bindur se këtu mund të fitoj trofe”, u shpreh Kuyt.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...