Lucio: Do të rikthehem në Bundesliga

dardanmiftari | Wednesday, September 29, 2010 | 0 Komente

Ndeshja e Interit ndaj Werder Bremenit në Ligën e Kampionëve ia ka rizgjuar dashurinë për futbollin gjerman, njërit prej mbrojtësve aktualisht më të mirë në botë, Lucio, i cili thotë se do të rikthehet një ditë në Bundesliga.
“Unë kam biseduar me bashkëshorten time për një rikthim në Bundesliga. Kur do të jem 34 vjeçar dhe kontrata ime të skadojë, atëherë dua të luaj në Brazil, por para kësaj dua të rikthehem në Bundesliga. Ky është objektivi im”, theksoi Lucio.
Van Gaal nuk pa potencial te Lucio, një gjë që nuk ndodhi te Jose Mourinho, që e transferoi ‘bishën’ në Meazza. Lucio me Interin e fitoi Ligën e Kampionëve, pikërisht kundër Bayernit të Louis Van Gaal.
“Falë vendimit të tij për të më larguar, unë fitova Ligën e Kampionëve”, përfundoi Lucio.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...