Walcott: Shkarkimi nga Botërori më ka ndihmuar

dardanmiftari | Wednesday, September 01, 2010 | 0 Komente

Anësori i Arsenalit, Theo Walcott, thotë se lënia jashtë Kupës së Botës ka ndihmuar lojën e tij të përmirësohet.
Walcott u la në mënyrë të befasishme jashtë Botërorit, Afrika e Jugut 2010, gjatë të cilit Anglia dështoi të tregojë lojë të mirë duke u eliminuar herët në garë.
“Kam pasur një pushim të bukur gjatë verës dhe gjithçka ka shkuar mirë, andaj vetëm duhet t’i mbaj këmbët në tokë. Është një prej atyre gjërave që ndodhin (mospërfshirja në Botëror). Nuk ia kam kthyer gishtin askujt, nuk e kam fajësuar askënd, është zhgënjyese, por nuk do ta fajësoj as veten”.
“Vetëm duhet të sigurohem që kjo të mos ndodhë përsëri, duke punuar fuqishëm në stërvitje. Nuk kam dashur të mendoj shumë për këtë dhe kam pasur një pushim të mirë mental gjatë verës, pasi dëshironi ta kaloni kohën me familjen kur mundeni. Por tash shkon mirë dhe kaq mund të bëj”, ka thënë Walcott.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...