Guardiola lëvdon ekipin e tij të shumëanshëm

dardanmiftari | Sunday, October 17, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Barcelonës, Pep Guardiola, ishte plot fjalë të mira për skuadrën e tij, e cila riktheu disavantazhin prej 1-0 në sfidën ndaj Valencias, për ta fituar atë me rezultat 2-1.
“Ne pjesën e parë ne ishim shkelur nga kundërshtari, por në të dytën ishim shumë më të mirë. Ne ishim në gjendje për të bërë modifikime për shkak të shumëanshmërisë së skuadrës tonë”.
“Unë jam i kënaqur, për shkak se kemi mposhtur një ekip të veçantë me një trajner të veçantë. Vërtet më pëlqeu impenjimi që bëmë. Iniesta tashmë e ka luajtur ndeshjen e tij të 13-të me radhë dhe më duhet ta përgëzoj për formën e tij fizike. Andres, përkundër cilësive të cilat të gjithë i dimë, mund të luajmë në pozita të ndryshme”.
“Kjo ndeshje ka qenë mësim për ne të gjithë. Kur ju humbisni dhe thoni se jeni të lodhur, atëherë nuk është e vërtetë, kjo është më shumë një gjë mentale”, deklaroi Guardiola për AS.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...