... ndërsa, Reali ia merr kreun Barcelonës

dardanmiftari | Sunday, October 17, 2010 | 0 Komente

Ronaldo dhe Di Maria përqafohen pas golit të shënuar nga portugezi Higuain dhe Ronaldo që të dy kanë shënuar nga një gol në secilën pjesë, derisa Real Madridi shënoi fitore të thellë prej 4-1 në fushë të Malaga për të marrë kreun e tabelës së La Liga.
Sulmuesi argjentinas Gonzalo Higuain duket se u është rikthyer bindshëm golave. Pasi goditi shtyllën më herët gjatë ndeshjes, golashënuesi më i mirë i Realit sezonin e kaluar, çoi mbretërit në epërsi me anë të një goditje të fuqishme (28’) pas një asistimi të Ronaldos. Në fund të pjesës së parë mysafirët dyfishuan epërsinë, me golashënues kësaj here Cristiano Ronaldon dhe asistues Mesut Ozil (43’).Pepe kërcen mbi bashkëlojtarët e tij, për të festuar njërin nga golat e shënuarPjesa e dytë pati të njëjtët golashënues për Realin, por me renditje të kundërt. Ronaldo ishte i pari që shënoi, kësaj here nga pika e bardhë, pasi Ozil u faulua në zonë nga Edu Ramos (50’). Ndërsa Higuain, edhe kësaj here i asistuar nga Ronaldo, shënoi golin e tij të dytë pas më se një ore lojë (64’).Derisa Ronaldo u përqafua nga Di Maria, Higuain hidhet në krahët e Sami Khedira
Dy golat e pjesës së dytë për Realin futën në sandviç golin e vetëm të vendasve, që u shënua nga Stadsgaard (55’).
Fitorja e ngre Realin në maje të tabelës së Ligës Premier, me 17 pikë, një më shumë se Barcelona, e cila shijoi kreun për dy orë më herët gjatë mbrëmjes së të shtunës. Villarreali mund të marrë kreun nëse fiton të hënën ndaj Hercules.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...