Ozil: Jam krenar që luaj për Gjermaninë

dardanmiftari | Wednesday, October 06, 2010 | 0 Komente

Gjermania do të ndeshet me Turqinë të premtën në kuadër të kualifikimeve për Euro 2012, ndërsa vëmendja tashmë ka rënë mbi futbollistin me origjinë turke, por me nënshtetësi gjermane, Mesut Ozil, mbi atë se si do të ndihet kur do të luajë kundër vendlindjes së tij.
“Për mua, kurrë nuk ka qenë në pikëpyetje çështja e të luajturit për një ekip tjetër pos Gjermanisë. Unë jam lindur këtu, unë jam i lumtur këtu dhe jam krenar që luaj për Gjermaninë”.
“Familja ime është nga Turqia, kam shumë miqë atje të cilët më thërrasin dhe janë krenarë me mua. Ata ndjekin atë që bëj te Real Madridi dhe jam shumë i kënaqur që ata janë duke më mbështetur. Kjo më bën vërtet të lumtur. Nëse do të shënoja gol, do reagoja në mënyrë spontane”, theksoi Ozil për faqen zyrtare të FIFA-s.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...