Evra dëshiron më shumë gola

dardanmiftari | Sunday, November 21, 2010 | 0 Komente

Mbrojtësi i Manchester United, Patrice Evra, dëshiron që të vazhdojë të shënojë gola për klubin e tij, pas të parit të shënuar ndaj Wiganit për tri vite e gjysmë pa gol.
“Ka mbi tri vjet që nga goli im i fundit. Është frustruese për mua sepse mënyra si po luaj kërkon nga unë të shënoj më shumë. Kjo është arsyeja pse keni mundur të shihni gjithë atë hidhërim në gëzimin e golit. Detyra ime kryesore është të mbroj, por unë e di se kam cilësinë për të shënuar më shumë”.
“Unë kam mundur të shënoj edhe një tjetër në pjesën e dytë, u frustrova me vetveten. Ishte një gol i lehtë dhe unë është dashur të shënoja. Por, tani shpresoj që të vijnë më shumë gola, nuk dua të pres edhe tri vite tjera për një gol”, u shpreh Evra.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...