Hodgson i kënaqur me kualitetet e Liverpoolit

dardanmiftari | Saturday, November 27, 2010 | 0 Komente

Menaxheri i Liverpoolit, Roy Hodgson, thotë se ai është i lumtur me skuadrën që ka dhe se nuk do të angazhohet shumë në afatin kalimtar të janarit.
"Në thelb e di se cili është ekipi im më i mirë - ekipi im më i mirë është më shumë se 11 lojtarët. Mund të kem ekipin më të mirë dhe të them një javë se është X dhe javën tjetër Y, por ende do të jetë ekipi im më i mirë, pasi lojtarët janë të këmbyeshëm", thënë Hodgson.
"Kam një pamje të qartë tash se çfarë duhet të bëjmë dhe kemi nevojë të bëjmë dhe skuadra është më e fuqishme dhe bëhet më e fuqishme. Mbase ishte më e fuqishme se që e kam kuptuar më herët gjatë sezonit, kur ne humbnim".
"Shpresoj se kjo do të thotë se nuk do të ketë nevojë të bëjmë shumë në afatin kalimtar të janarit, pasi mund të jetë mirë nëse ne mund t´i mbajmë të gjithë këta lojtarë në formë dhe të shtojmë një lojtar ose dy, që mund të na ndihmojnë. Kam besim në këta lojtarë të cilët luajnë për momentin, pasi në dy ose tre javë ne kemi bërë paraqitje të mira", ka shtuar Hodgson.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...