Maldini: Pique më i miri në botë

dardanmiftari | Tuesday, November 23, 2010 | 0 Komente

Legjenda e Milanit, Paolo Maldini, e vlerëson mbrojtësin e Barcelonës, Gerard Pique, si më të mirin në botë.
Në një intervistë për L'Equipe, 41-vjeçari ka folur për disa nga lojtarët më të mirë në botë, duke përmendur spanjollin si një ‘të përkryer’.
“Kur e shoh Messi duke luajtur, sipas mendimit tim, ai duhet ta fitojë Topin e Artë çdo vit. Ai është një lojtar i mahnitshëm”.
“Më pëlqen Pique shumë. Ai ka klas. Ai di si të mbrojë dhe po ashtu si të shënojë. Ai është i përkryer në partneritet me Carles Puyol. Alessandro Nesta mbetet një prej mbrojtësve më të fuqishëm. Ndërsa Thiago Silva mund të bëhet një super-kampion”, ka thënë Maldini.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...