Mourinho: Falënderoj Zotin që nuk ma dha modestinë

dardanmiftari | Wednesday, November 24, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka falënderuar Zotin që nuk ia ka dhënë dhuntinë e të qenit modest, ndërsa mendon se filozofia e tij e bën atë dhe ekipin e tij të pamposhtur.
“Unë i jam falënderues Zotit që nuk më dha modestinë, sepse është një cilësi e cila nuk ju ndihmon. Unë po jetoj në një botë ku nuk mund të shprehesh, ku nuk mund ta thuash të vërtetën. Unë nuk kam dashur të jem hipokrit, e as diplomat. Kjo është dobësia ime më e madhe”.
“Gjëja më e keqe është se nëse krahasoni veten me njerëz tjerë, atëherë ju gjithnjë humbisni në një krahasim të tillë. Unë jam i vetëdishëm për aftësitë e mia”.
“Më pëlqen të punoj me njerëz të cilët mendojnë ashtu si unë. Në këtë mënyrë ne jemi gjithnjë të fortë. Ne kemi besim në cilësitë tona, pasi që jemi më të mirët. Ne nuk mund të mposhtemi. Kjo është filozofia ime”, deklaroi në mënyrë sensacionale portugezi për France Football.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...